31 mei 2012

Affirmaties om in je kracht te staan

Ik heb vertrouwen in mijn eigen kracht.
Ik ben bewust van mijn lichaam.
Ik geniet van het leven.
Ik straal liefde uit.
Ik sta in mijn kracht.
Ik vertrouw op mijn vermogens.
Ik heb vertouwen, alles komt goed.
Ik open NU mijn hart voor de goddelijke genezend kracht.
Ik ben puur, prachtig en waarachtig.
Ik ben liefdevol en welvarend.
Elke dag voel ik meer zelfvertrouwen.
Met een zuiver hart kan je alles bereiken.

Ik ben krachtig en voor niemand bang.
Ik ben heer en meester over mijn eigen lichaam.
Ik bepaal wie mijn auraveld betreed.
Niemand mag misbruik maken van mijn zuiverheid.
Ik vertrouw op mezelf.
Niemand bepaald wat ik moet doen, behalve ikzelf.
Ik vertrouw op mijn innerlijke leiding.
Ik vertrouw op mijn goddelijke leiding.
Ik ben licht en straal dit uit.

Ik ben een prachtig mens, ik heb een gave, ik heb de wereld iets moois en speciaals te bieden.
Ik ben een meester, ik kan contact maken met alle liefde en wijsheid die er is.
Ik kijk iedere dag met de ogen van de goddelijke liefde naar mezelf.
Ik hou van mezelf, ik geef liefde aan mezelf.
Als je liefde naar jezelf laat stromen komen vanzelf de helende krachten mee.
Ik vertrouw erop dat het geluksenergie weer gaat stromen op het moment dat ik dat gebaar naar mezelf maak.
Ik ben een stralend mooi kosmisch wonder vol mogelijkheden.
Ik ben kanaal voor goddelijke energie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stil gewaarzijn

Alleen door stil gewaarzijn kunnen we  lichamelijk en geestelijk veranderen.  Deze verandering is volkomen spontaan.  Als we moeite d...