10 juni 2012

Licht affirmatie


Affirmatie voor geliefden (kinderen, familie,..)


IK BEN een wezen van puur licht.
Ik erken mezelf als het lichtwezen dat IK BEN.
Ik roep nu de Allerhoogste van het universum aan.
Ik vraag nu aan alle geliefden die hier aanwezig zijn, om met behulp van de Heilige Geest te worden bevrijd, en in het licht te gaan. Ik word bevrijd.
Alle geliefden worden genezen en vergeven. Ze worden verlost en verlicht.
God ontfermt zich nu over deze geliefden omdat ik dat wil. Niets is goed, niets is slecht. Het is. Ik laat nu los en deze geliefden laten los, ze worden verheven in het licht.
Ik geef de zorg voor deze geliefden nu over aan de Hogere Macht.
Vergeven en genezen (herhaal totdat je het gevoel hebt dat de trilling lichter is geworden)
Dank u God en zo is het.


Herhaal meerdere malen dit gebed hardop.
Met een krachtige stem, in de ruimte waar de gedachtevormen aanwezig lijken te zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stil gewaarzijn

Alleen door stil gewaarzijn kunnen we  lichamelijk en geestelijk veranderen.  Deze verandering is volkomen spontaan.  Als we moeite d...