23 november 2012

Gebed voor de nieuwe tijd

http://plzcdn.com/ZillaIMG/e5b8553fe069afca16c8ca44958c6701_1348831066_medium.jpg

Almachtige Oneindige Geest,
Aartsengelen en Engelen,
Boeddha’s, Bodisattva’s en Verlichte Meesters,
Alle Goede Entiteiten van de Kosmos,
ik groet U met respect.
Laat mijn Licht nader tot U komen
en breng mij inspiratie en verlichting,
die de balans in mijzelf zal versterken,
die mij in staat zal stellen
de aard van het multidimensionele bestaan
en de aard van mijn persoonlijke werkelijkheid
beter te begrijpen.

Bedankt dat ik geincarneerd ben
in deze wonderbaarlijke schepping van de drie-dimensionale, fysieke wereld,
de wereld van materie
die ik kan ervaren met mijn vijf lineaire zintuigen:
zien, horen, ruiken, proeven en voelen.
Bedankt ook voor de uitdagingen die ik vind op mijn pad,
want ik weet dat deze er zijn voor mijn bewustzijn,
om te worden, om te groeien,
want zonder pijn en moeilijke tijden
zou het onmogelijk zijn om de ware betekenis te begrijpen
van het multidimensioneel bestaan,
van mijn persoonlijke werkelijkheid,
het zou anders onmogelijk zijn om erachter te komen
dat we geincarneerd zijn om te leren
dat wij Medescheppers zijn
van de fysieke werkelijkheid
dat we onze eigen, persoonlijke ervaringswereld scheppen
en de enige uitdaging die hierbij telt, is
te handelen en te reageren vanuit het hart
want alleen zo kunnen we spiritueel groeien.
Bedankt voor alle bevestigingen en erkenning
die ik bewust en onbewust heb gekregen.
En ik vraag om Kracht,
Kracht om mezelf altijd onder controle te houden
zodat mijn valse zelf, het Ego,
het roer niet overneemt door me impulsief te laten reageren
in woord en gebaar.
Kracht om altijd mijn geloof en zelfvertrouwen te behouden,
vooral in de moeilijke momenten die
door het Duister van de fysieke wereld
naar het Licht leidt.
En ik vraag om bescherming tegen alle negativiteit
die de chaos van de huidige wereld kenmerkt,
niet alleen voor mezelf, maar ook voor hen die dicht bij me staan,
mijn familie en vrienden en
alle goede mensen en Lichtwerkers die hun best doen
om deze wereld naar een hogere vibratie te brengen.
Met respect
commandeer ik daarom het Witte Licht om neer te dalen
over mijn huis en al haar bewoners,
als een onzichtbare en ondoordringbare laag van Wit Licht
van onvoorwaardelijke Liefde
die beschermt tegen alle negativiteit en deze neutraliseert.
Bedank dat ik behoor tot
Alles Dat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stil gewaarzijn

Alleen door stil gewaarzijn kunnen we  lichamelijk en geestelijk veranderen.  Deze verandering is volkomen spontaan.  Als we moeite d...