14 november 2012

Ik zoek jou...

 

 


Bij elke ademhaling
bij elk kloppen van m'n hart
roept mijn ziel
door een mist van tijd.

Echo's, zoekende
altijd zoekende
"Kom thuis!"
klinkt de roep van mijn ziel.

Door dagen, weken, jaren
door levens
op zoek naar jou
vol van liefde
onvoorwaardelijk
zonder een spoor na te laten
alleen tranen.

Mijn armen verlangen ernaar
om jou vast te houden
je warmte te voelen
en jouw tedere kus op mijn lippen
te verwelkomen.

Mijn lichaam verlangt ernaar
één te zijn met jou
Mijn ziel verlangt ernaar
met de jouwe één te zijn
om 'heel' te zijn
Waar ben je?
waar ben je heengegaan?

Een diep missen
Zal ik je ooit weer vinden,
de andere helft van mij.

Dan door de mist …
een fluistering,
zacht en teder
Mijn adem stopt
mijn ziel is stil
vol verwachting wachtend
Is dit echt?

Een antwoord op mijn roep
Kan dit waar zijn,
heb ik je echt gevonden?
mijn andere helft …
Mijn armen roepen
mijn hart fluistert terug.

Jouw hart beantwoord mijn hart
Kom thuis m'n lief
maak ons één
ziel met ziel
jij en ik …

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stil gewaarzijn

Alleen door stil gewaarzijn kunnen we  lichamelijk en geestelijk veranderen.  Deze verandering is volkomen spontaan.  Als we moeite d...