12 september 2013

Vandaag laat ik mijn beperkende, neerwaartse gedachten achterwegen


Vandaag pool ik elke gedachte om naar gedachten die mij optillen.
Ik ben Liefde, Licht, Kracht, Wijsheid, Ware Macht, Vreugde,
Geluk, Puurheid, Waarachtigheid, Krachtig, Overvloed,
Goddelijk, Scheppend, Prachtig,
Veilig, Gezond, Succes, Heel,
Een transformator,.......
Telkens weer heb ik het vermogen én de kans om mijn beperkende, neerwaartste gedachten om te polen naar overvloedsgedachten die mij doen groeien en evolueren naar Wie ik werkelijk ben.

Ik ben een prachtig Schepsel en Schepster van mijn eigen werkelijkheid !

Ik adem het Leven in en laat het stromen in volle dankbaarheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stil gewaarzijn

Alleen door stil gewaarzijn kunnen we  lichamelijk en geestelijk veranderen.  Deze verandering is volkomen spontaan.  Als we moeite d...