31 oktober 2013

Chakra affirmaties



Wortelchakra
Ik ben een deel van het levende universum.
Ik erken mijn verbondenheid met alle levende wezens.


Heiligbeenchakra
Ik heb de macht om te scheppen.
Ik ben in staat iets nieuws in dit leven te brengen.


Zonnevlechtchakra
Ik beheers mijn eigen macht.
Ik ben in staat mijn eigen beslissingen te nemen.


Hartchakra
Ik voel medeleven voor alle levende wezens.


Keelchakra
Ik kan mijn diepste gedachten en gevoelens duidelijk uiten.


Voorhoofdchakra
Ik ben in harmonie met een oneindige bron van begeleiding.


Kruinchakra
Ik ben dat ik ben.


uit: Chakra's ~ Mind, Body & Spirit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stil gewaarzijn

Alleen door stil gewaarzijn kunnen we  lichamelijk en geestelijk veranderen.  Deze verandering is volkomen spontaan.  Als we moeite d...