10 april 2012

Ik herbegin

Vandaag is het begin van mijn nieuw leven .

Ik herbegin ...

Alle goeie dingen komen naar me toe ... .

Ik ben dankbaar dat ik leef

Ik zie schoonheid rondom mij

Ik leef met passie en een doel

Ik neem tijd om te lachen en te spelen ... elke dag.

Ik ben wakker, vol energie en oooh zo levendig
Ik focus me op alle goeie dingen in het leven en zeg

dank je wel voor deze.

Ik ben in vrede en één met alles...

Ik voel de Liefde,de vreugde,de overvloed ...

Ik ben vrij om mezelf te zijn

Ik ben magnifiek in een menselijke vorm

Ik ben de perfectie van het leven... !

Ik ben dankbaar mezelf te mogen zijn...

Liefs,
Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stil gewaarzijn

Alleen door stil gewaarzijn kunnen we  lichamelijk en geestelijk veranderen.  Deze verandering is volkomen spontaan.  Als we moeite d...